niedziela, 6 stycznia 2013

2012/2013


Berlin, the capital of Germany, is one of those cities I love. Im always excited about trip, because it is very cosmopolistic city.Every time I find there something new.


This time I was there for New Year's Eve. Fireworks near to Brandenburger Tor were awesome. Then I was in Warshauer strasse, it is the district with many clubs and pubs. It was great time.



 Of course, I ate currywurst :) It is the main cuisine for me :)

And I found a new place- Museum für fotografie. It's the museum based on the life and art works of fashion photographer Helmut Newton.
Now Im at home in Warsaw.. but I cant wait to see Berlin again :) Maybe you know some good places there?

Sylwestra i Nowy Rok spędziłam w Berlinie. Byłam w tym mieście już wiele razy i naprawdę je uwielbiam- jest tak oryginalne i wielokulturowe, że zawsze można zobaczyć coś ciekawego.
Koncerty i pokaz sztucznych ogni przy Bramie Brandenburskiej były spektakularne, jednak byłam tam na chwilę, ponieważ potem pojechałam na Warshauer strasse- we wschodniej części Berlina, słynącej z wielu klubów i pubów, a szczerze mówiąc imprezy były wręcz na ulicy :)


Oprócz tradycyjnego zajadania się currywurstami i picia piwa, czego zazwyczaj nie robię, znalazłam ciekawe miejsce. Muzeum Fotografii, które swoje zbiory opiera na pracach fotografa Helmuta Newtona. Polecam wszystkim, którzy wybierają się do Berlina. A może ktoś ma dla mnie jakieś miejsce godne polecenia? :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz