wtorek, 20 listopada 2012

The best mascara in the world vol 1 :)

Mascara is a cosmetic for darkening, curling, coloring and thickening the eyelashes.

Today's choice is SCANDALEYES Rimmel. It's new mascara for me, because I used Lancôme Hypnose for a very long time, but it was great idea to try this mascara! The application process was stress free: no clump, no mess, no fuss! The brush is great and does exactly what it claims to do- it's make your lashes scandalicious. After one coat, I was pretty happy with the result, because it was appropriate for the day at University. But after school I applied a second coat and it was great look for evening. My lashes were volumised without looking fake.

I totally recommend this mascara, both for day and evening :))










Mój dzisiejszy wybór padł na tusz do rzęs SCANDALEYES marki Rimmel. To dla mnie nowość, ponieważ wcześniej przez baaardzo długi czas używałam masakry Lancôme Hypnose, ale wcale nie żałuje swojej decyzji! Aplikacja tuszu Rimmel jest bajecznie prosta, nie ma żadnych grudek czy sklejonych rzęs. Jest to jedna z tych niewielu szczoteczek, która naprawdę robi to, co obiecuje- sprawia, że Twoje rzęsy są skandaliczne, a dokładniej skandalicznie długie! Po nałożeniu jednej warstwy byłam zadowolona- idealnie na dzień na studiach. Jednak wieczorem nalożyłam druga 
warstwę i dało to świetny, bardziej wieczorowy efekt, bez efektu szktucznych rzęs.


Bardzo polecam i na dzień i na wieczór :))


One coat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz